søndag 27. september 2009

Helg i Porsgrunn

Nok ei helg e øve, og for vår del så har den vært meget bra!! Fredag va d Krik trening og det va faktisk så mye som 23 stk:) Trur eg:) Og nesten alle de kom t oss itte på, knall kjekt med så møje folk:)

Lørdag va eg på lunsj hos Hanne, sammen med Ann-Mari, veldig kjekt. D e altså de gode klassevenninene mine. Og Arild spelte volleyball sammen med guttaboys!!

På søndag så prøvde eg meg på å laga komla, den blei faktisk ganske gode ( Va bedre enn den ser ut!:) ) Og som alltid så va d møte på arena kl. 5:):)
Någen glimt:

Folk hos oss på fredag


- Ganske fullt:) men d e konge














Lunsj hos Hanne:) Hun og Ingve har forresten nettopp kjøpt seg hus.
De har fått det veldig fint:)





Lille Alfa, hunden deiras


mmm:) Komla på sundag:)



3 kommentarer:

  1. Haha, tydelig at eg ha vå ein essensielle del av helga, evt. bare e ein linselus :-P Vitti! Men veldig koselig, både fredagen, lørdagen og idag! -Hanne K-

    SvarSlett
  2. Så kjekke blogg dokke har fått, Hanne!
    Veldig kjekt å lesa :)

    SvarSlett
  3. Hei Elin:) Så kjekt, d va koseligt!! Lenge si eg har snakt med deg forresten, kossen går det med dokke?

    SvarSlett