mandag 21. september 2009

Blogginnlegg nr. 1

Nå har faktisk meg og Arild og komt oss inn i bloggverden:) Ska prøve å få lagt inn litt bilder og skreve litt om livet vårt her i Porsgrunn:)

Bloggens fusste innlegg blir i fra sverigeturen me har hatt i helgå. Me har våre hos Cecilie og Peter i Uppsala. Å det har vært ei meget bra helg. Veldig kjekt å se kossen de hadde det der:)
Det va ei innholdsrike helg, der me blant aent har spist mye gode mat, våre på bytur, spelt risk og bonansa, våre på innebandykamp ( Peter spele i superligaen), spelt volleyball, åde kladdkaga, våre på gudstjeneste og nøde ei herlige helg. Någen glimt fra helgå:)








12 kommentarer:

  1. Jaaaaa, kjekt me blogg!!!
    Eg vil ver den fusste t å legga igjen ein kommentar!!:) Konge! Meget fornøyd me dette her altså!:)
    Såg sååå kjekt ud i uppsala, sko så gjerna vært der me dåkke!!!
    Glede meg t å fulla bloggen videre!:) Konge.

    SvarSlett
  2. Konge at du skreiv kommentar.. Du blir sikkert den einaste ser du:) hehe.. D va faktisk ganske kjekt dette her:) så blogging blir det meir av:)

    Men ja d va absolutt veldig kjekt i Uppsala, så reis der i løpet av høsten om dokke har mulighet:)

    SvarSlett
  3. flinke hanne så har lagt seg blogg!!!! jippiiii:):) ser ud som dåkke hadde ei knallbra helg:)

    glede meg te meir bra lesning! ..kanskje eg blir inspirerte te å vekka bloggen min te live igjen;)

    SvarSlett
  4. Ja d syns eg absolutt du ska:) Gler meg t å lesa oppdateringane fra bergen:) Ha ein fine vega:)

    SvarSlett
  5. Dette kan eg liga!;) Ska laga link t bloggen dåkkas me ein gong! Glede meg t å se ka dåkk holde på me i Porsgrunn!
    Så bra at dåkk hadde ei kjekke helg, kjekkt å se bildene fra turen!
    Godt blogga!
    Snakkest i mårå:)

    SvarSlett
  6. Dette va kjekt. Glede meg t å treffa dokk igjen i høstferien:) Snakkes.

    SvarSlett
  7. Ruth: Konge at du har kommentert på bloggen:) Der fekk du den:)

    Helen: Kjekt at du og har våre inne å sitt..:) Me glede oss t å komma heim i høstferien, blir kjekt å treffa deg igjen. Håper at det går bra med deg ellers:)
    Smil fra oss til deg:)
    HA

    SvarSlett
  8. Kjekt med blogg! Får lyst til å gjera da sjøl =) Vertfall morro å følga med på ka andre driv med ;-) Såg ut som de har hatt ein koselig tur i helgen. Vi sees =)Hilsen Hanne (K)

    SvarSlett
  9. Ja Hanne(K)! D hadde våre kjekkt :) eg vil lesa om ka dåkk holde på me!

    SvarSlett
  10. Så kjekt med blogg! Og sverigetur!

    SvarSlett
  11. Hanne, så kjekt at du har kommentert. Eg e heilt enige med ruth, dokke burde absolutt skaffa dokke ein blogg...:):) D hadde iallfall våre kjekt å lest..

    Møyfrid: Ja sverigetur va meget bra, d kan anbefalas:) Ska du ver med på nyttårsfeiring eller?

    SvarSlett
  12. takk for ei fantastiske helg! kom snart igjen! <3 CP

    SvarSlett