fredag 20. august 2010

Skolestart og jobbing

Nå er det jammen lenge siden me har blogga!!
Siden sist har Arild blitt ferdig utdanna, eg er ferdig med 3 år på lærerskolen, me har flytta fra Porsgrunn, flytta inn i rekkehus på sørbø/ganddal, hatt ferie, hatt besøk, Arild har begynt på jobb og på tirsdag begynne eg på UIS..Itillegg vente me familieforøkelse i januar:)

I rekkehuset begynne me å få orden på ting.
Nå har me fått spisebord, me plass til 14 stk, om ein vill sitte litt trangt. Bordet er allerede testa ut med begge klaffene, me hadde nettopp fam.selskap for Arild. Veldig kjekt å endelig kunne ha plass til litt fleire rundt bordet. Glede meg allerede til fleire middagsbesøk:):)
Ellers har me og fått lånt oss ein sofa, det er herlig! Takk Magnar og Anitra. Einaste ulempen med det er at då tar det bare ennå lengre tid å skaffa oss vår egen sofa.. men men, det komme itte kvert. Ellers så er det jo ein del så mangle ennå, ting tar tid:)

Ellers nå når skulestart nerme seg så merke eg at eg savne Porsgrunn og folkå der borte. Kem hadde trodd det når eg flytta bort for 3 år si..:) Eg var vell kanskje undermiddels glad for at me sko reisa bort for 3 år si. Men me har hatt det veldig bra i Porsgrunn. Me har vært heldige å få lov å bli kjent med så mange kjekke folk, hatt ein kjekke menighet, kjekke skole..Men, sånn er det, ein epoke som e øve.. Men me komme østøve ein tur i løpet av høsten, og det ser me fram t:)

Altså det er selvfølgelig kjekt å komme hjem igjen og... Me er så heldige å ha gode venner her og, så allerede har me fått bli me i ei huskjerka(bibelgruppa).. Itillegg er det veldig kjekt å få tilbringa meir tid me familie og venner som bor her.

Det var ein liten oppdatering fra oss. Det blir ingen bilder, så litt kjedelig innlegg. Får helle komma me bilde ittekvert.

Ha ei herlige helg!!


3 kommentarer:

  1. Endelig blogg igjen, så bra =) Håper på oppdateringer! Klem fra Hanne

    SvarSlett