onsdag 6. januar 2010

Godt nyttår:)

Då va ferien øve og me tilbake i Porsgrunn igjen. Me har hatt ei veldig fine jul heima, me har vært mye sammen med familie og venner, spist gode mat, og nøde ferien..:) Men det var veldig kjekt å komma tilbake igjen til Porsgrunn, kjekt å treffa folk og flytte ut av kofferten!! Me lige oss her..:) Eg har begynt på skulen igjen, mens Arild fortsatt nyde siste rest av juleferien...

Ellers så hadde eg lyst å legge ut någen bilder fra høstens strikke prosjekt. Eg va inne på Møyfrid sin blogg ein gong i høst, og hun hadde lagt ut ein link til Pickles.no . (Gå på den sidå, mange kjekke idear:) ). Der fant eg oppskrift på en vest... Og med gode hjelp fra svigermor har an nå blitt ferdige:)

Eg blei ganske så fornødde, om eg skal sei det sjøl:)

Tar og med et lite vinterbilde av trafokiosken rett utenfor vinduet vårt, Arild va facinert øve istappene...:)



Ha ei fortsatt fine vega!!

3 kommentarer:

  1. Vesten va kjempe fine!! Du passte fargen veldig godt altså:)
    Heldige Arild som har lange ferie... Åh..:)

    SvarSlett
  2. Så fin vesten ble:) du er flink!
    Skal hilse fra Elisabeth, som også syntes den var fin:) Ses imorra på skøyter!

    SvarSlett
  3. Så fin vesten blei Hanne!

    Og skøytingå såg kjekk ut =)

    Veldig koseligt å treffa dokke i julå.
    Klem

    SvarSlett