søndag 11. oktober 2009

Høstferie

Me har hatt ei herlige uga heima, deiligt å legga vekk bøkene og bare ha fri..:)
Og faktisk så har eg ikkje tatt så møje bilde heima, så d blir bare någen få glimt denne gong:)

Det ferien blant annet har bestått av e:
- Kjekke familiemiddager både hos Tjelta og Auestad
- Sitt lille søte Nora, veldig kjekt å endelig få treffe na:)
- Gåtur med Elisabet
- Intervju med aftenbladet (arild)
- Fiksing av bil
- Henging med Gerd Solveig, Dagfinn og Cec:)
- Bytur med Elisabet, Elias og Emma
-Kino med Joakim, Magnar og Kjell Arne
- Lert å strikka:) Så nå satse eg på mye strikking framøve
- På gudstjeneste i rege kirke.. Det va veldig bra!!

Altså me har hatt ei veldig kjekke vega:)




- Arild og Helen kose seg med goe bolla på Madla amfi:)



God gjengen:)




Gerd Solveig og Cecilie

Dagfinn

- Takk for henging i helgå, alltid veldig kjekt å ver sammen med dokke:)

5 kommentarer:

  1. 'Lert å strikka' fy så flaut å sei når du komme frå Tjelta, Hanne....det der bør ligga i fingrane si du va liden!

    SvarSlett
  2. Hehe:) D burde kanskje d helge, og egentlig så gjor d d og..:) Eg kunne selve strikkingå, men ikkje laga mosker og felle av...:) Men nå kan eg alt:)

    SvarSlett
  3. Hehe.. eg ler!:) helge, du e løyen asså.

    SvarSlett
  4. Hehe eg konne d ikkje fra eg va liden av.
    Sjøl om me som komme fra Tjelta kan møje, kan faktisk ikkje me heller ALT=)

    SvarSlett